Thursday, February 24, 2011



RxLite boleh digunakan sebagai sebahagian daripada diet seimbang harian anda. RxLite akan membantu menambah tenaga, mengurangkan rasa lapar, membakar lemak dan menambah protein dan kalsium dalam tubuh badan. RxLite mengandungi Garcinia Cambogia, L-Carnitine, Fructose Oligosaccharides (Gula Kompleks), Serat DND dan Koko Semulajadi.


Kelebihan RxLite - Selamat dan Halal
Pihak Syarikat sangat komited dalam memastikan setiap produk adalah berkualiti dan dikeluarkan di Malaysia. Setiap produk yang dikeluarkan oleh pihak Syarikat adalah unik menerusi formula pengasas, Dato’ Dr. Noordin Darus. Pihak Syarikat menjamin bahawa semua produk yang dihasilkan adalah HALAL dan selamat untuk digunakan pengguna.


MUDAH LAZAT BERKESAN
RxLite didatangkan dalam bentuk pek pracampuran dan boleh diminum begitu sahaja, atau dibancuh bersama susu, soya dan buah-buahan. RxLite tidak menggunakan perasa tiruan sebaliknya menjadikan KOKO sebagai asas produk. Di dalam pasaran, bancian menunjukkan RxLite dianggap lebih sedap berbanding produk-produk lain. Kami meramalkan pengguna biasa mampu hilang 5-6kg sebulan dengan penggunaan RxLite. Walaubagaimanapun, pengguna kami yang benar-benar mengikuti terapi pelangsingan rxlite (cara pemakanan yang betul) telah berjaya hilang melebihi 20kg dalam masa sebulan.

HARGA BIASA : RM 138
HARGA SENSASI : RM 105!! WOW! FREE POSTAGE LAGI!!


MAYBANK: 513-014-036-678 (Laila Beauty Care)
CIMB: 1408-1267-7445-22 (Mohd Zumaidi b.Mohd Zukri)


LAILA - 0169389040

No comments:

Post a Comment